världens problem

HUH. Hann nästan i tid till skolan. Hade världens problem med att välja kläder!!! Förstår inte hur det kan vara så svårt att välja några ynkliga plagg att ha på sig. Nu väl framme i skolan är jag inte ändå riktigt säker om jag vill ha dehär kläderna jag nu har.... Ska springa till internatet efter halv 10 då vi slutar och se om jag skulle hitta några kläder jag har mer lust för idag, har nämligen ledigt från finskan!

Igår kväll pratade vi om övernaturliga händelser och hemska saker. Det ledde till att jag måste se bakom duschgardinen och började inbilla mig saker då jag skulle börja sova. Ush!

Och ennu en sak! Jag lekte rörmokare igår. Heter det så?? Vår lavuar var nästan stockad, så duktiga jag öppnade den och putsade. STOLT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0