nogrann?

Skoldagen började bra med tyska tillsammans med jenna. Vi är så duktiga......

Kom att tänka på i samband med att sätta sig vid datorerna hur jag stör mig på personer som är nogranna. Eller nej, inte nogranna, det måste alla någon gång vara, överdrivet nogranna ska jag säga. Att ställa dataskärmen till punkt och pricka på "rätt" ställe, vända lite åt ena hållet, att flytta tangentbordet rakt, sänka eller höja stolen, ställa skärmen ennu mer..... Det är sådan nogrannhet jag stör mig på. Saker som egentligen inte är så skillnad hur det är, men ändå ska det ställas och lagas. arrrgggh, javisst kan man vara nogrann med vissa saker men när jag själv är lite mer enkel av mig stör jag mig på folk som gör små detaljer så, så, överdrivet noga. Jag gillar inte nogrannhet.......... haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah hedee nogrannhejtin låått precis som me ;) heheheh

2010-04-29 @ 09:20:30
URL: http://nassespyjamasparty.blogg.se/
Postat av: JJou

hahaha, nee, he låter noo meijr som malarn!

2010-04-29 @ 09:44:06
URL: http://jjou.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men ja jör ju precis sama ;(( men ja er ju bäst så he räknas int ;););)

2010-04-29 @ 16:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0