inget desto mera

Igår var det en bra dag. Biljard, kaffe och stadbesök, inget desto mera än det. Eller jo! Jenna mer eller mindre tvingade mig att komma till mc Donalds och äta, så dit gick vi efter skolan. Blev hur mätt som helst, och väl tillbaka i skolan då man fick äta internatsmat hade vi ris och broiler!!! Typiskt att det skulle bjudas på min favoritmat just då jag färdigt var mätt. Åt i alla fall lite och rullade till internatet efteråt.

Jag fick mig upp ur sängen imorse också, och nu sitter vi här och facebookar, precis som förr i tiden. De följande två timmarna ska vi troligtvis också sitta på facebook så det blir ganska så chill och tråkigt? Nåja, det är ju vår skola vi går i så!

Nu ska vi se på södern resor. Ja, det är faktiskt en uppgift vi fått, jag gnäller inte.

VS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0