tacksam åt mig

nu är magen mätt efter gröt och soppa! Har en extra lektion i engelska idag eftersom ingen kommer att komma imorgon mårn till klockan 9.. Höhö, hela klassen har ledigt, förutom om man varit bort från mötesteknik måste man komma och göra någon uppgift (uppgifter?) till klockan 12:15. Så ingen tung dag på kommande märker jag.

Var snäll och gjorde en läxa åt Jenna som jag själv inte gjort, haha. När lektionen väl började och läraren skulle ha upp pappren fick Jenna minsann vara tacksam åt mig!!! ;) Dåliga nyheten är ju att jag inte hade svaren på mitt egna papper. Läraren blev arg och kastade ut mig genom fönstret, rakt i en buske. Tur i oturen är att jag hittade en pant. haha, nej nu ska jag inte börja hitta på sagor. Visst han jag skriva svaren på mitt egna papper också och fick därmed två flugor i en smäll! Om man kan säga så i detta sammanhang?

Kommentarer
Postat av: David Eklund

Haha, du har allt lite märkliga, men roliga funderingar i bland... ;)

2009-10-21 @ 21:01:01
URL: http://davideklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0