glädjenyheter

Fick verkliga glädjenyheter idag, var knappt så jag trodde mina ögon då jag såg att jag fått ett mejl från "kurssisihteeri". När meningen började med att jag är välkommen på finska ryttarförbundets katsastusläger till ypäjä kunde jag inte annat en le bredare och breade! Herregud. Ringde upp mamma genast, sedan hittade vi informationen om att jag sluppit till lägret me Allu! Det var verkligen förvånande eftersom jag ändå hoppat högre klasser med Ressu... Men han var på reservplats, så så. Ja, blev nog verkligen glad, hhihihih WOW :)

Jag och malena har sett på filmen fired up, riktigt bra var den nog, hehe. Nu ska vi lyfta på rövarna och gå till affären en snabbis.

PS. Malenas nyklar är borttappade. Intressant. De låg troligtvis på hennes skrivbord igårkväll men nu är de försvunna? Kanske de fick självmordstankar och hoppade ut genom fönstret som ligger nära. Väl på marken plockade väl en skata upp dem eftersom de spanar på skinande saker. (gör de det?). Nåja, lite vild fantasi igen, haha.


Fina lallu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0