galoppdag

Huh, hur kan dagen vara så tung? Jag vågar inte ens säga hur dagen började, men nu är jag hemma och en häst av två är riden. På hemvägen var vi via kronoby och tog A, E och L på vår skjuts hem. Därefter samlades vi till Lenas på kaffe, stackarn blir alltid utan kex och annat gott då vi är på besök, haha.

Tog en galoppdag med A, galopperade väääldigt många km i streck och måste säga att till och med jag fick lite kämpa för att orka hållas i lätt sits...... Hihi, så kan det gå. Att man är svag i benen och inte hålls och stå. Nu var jag visst lite rimmig av mig också :)

nej nu ska jag lyfta på min röv och släpa mig till andra sidan byn. Tungt och kallt är det att åka dit!


koppotikopp i ypäjä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0