tatuering

Började 9 idag, borde svara på frågor men var tror ni jag har blanketterna? Jo, vid internatet. Vill inte ens printa ut nya eftersom det var kanske 40 sidor, helt oskojat. Men nog kunde det vara bara 20 sidor också, inte kan man ju minnas sånahär saker??

Förresten så har jag börjat planera på tatuering.. Eller en har jag redan bestämt mig för, den kommer att komma vid vristen har jag tänkt. Så har jag en idé till handleden som jag gillar, men måste ha den i min hjärna litelite längre ännu, hihi. Faktist, väntar på att få den vid handleden........ Men får se när det blir av med något, mamma som tycker att "tänk om du ångrar dig". Men ja, den risken är ju bara att ta?!?!?


En bild från google, jag vill
ha text på min hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0