plättaar

Oj nu får jag snart skynda mig. Börjar 10 idag så vaknade just, så ska vi vara 1½ timme på datorerna och så är dagen slut!! Kan det bli så mycket bättre? Och jo, så har vi ju ännu plättar som mat!!! (eller nåja, efterrätt)

Nu ska jag ställa mig iväg snart så småningom. Fast inte är det så mycket att ställa eftersom jag bara tänker dra byxor och tröja på mig, håret på en hästsvans osv.

FÖRRESTEN! Denna text har mina bråkiga vänner lagat in på wikipedia.....

Johanna Heivonen är en känd finsk ryttare. Hon föddes den 2 november 1992 i södra Finland men flyttade vid 6 års ålder till Österbotten. Hon äger en häst, men tävlar med två olika hästar. Hon har många fans runtom i Finland.


hahahha!! Fast jag heter ju inte Heivonen. Och sista meningen stämmer ju upp till 148%! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0