lanttisparty

Var på en långtur med Allu i regnet, faktist skönt när luften är.. Ren?

Funderade riktigt att det är vissa saker man kanske vill göra men man gör det inte för att... Ja varför? Det står ingenstans att man inte får göra "saken", men man bara vet att man inte kan göra den. Haha vilken förklaring. Men ja detta på grund av att ja vill göra en sak men nu går det inte för sig eftersom jag vet att jag inte "kan" göra så. SVÅRT

Nu lite makaroner i käften och sedan ut med andra hästen! Haha, detdär rimmade ju till och med. (jag är en naturbegåvning)



På tal om socker så denna bild har jag tecknat
en dag vid internatet då vi absolut inte
hade tråkigt. Som ni säkert förstår.
Observera Valtra 3310 traktorn och
99% drycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0