kinkku och snusing

Dagen har kickat igång! Eller det har den gjort för länge sedan, höhö. Var sömnig de första tre timmarna eftersom vi gick sent och sova. Malena låg och hoppade i min säng (tänk bara inte snuskigt så förstår ni nog), Noora talade om intressanta saker och jag låg facinerad och avundsjuk under täcket och drömde. Hehehhe.

På facebook hade vi en rolig fundering över om man väljer kinkku (skinka) eller snusing (snus). Saker och ting spårade lite ur så det blev att jag fick tre livlinor, 50/50, ring en vän och fråga publiken. Efter att använt alla dessa svarade jag snus. Nu ska vi bara vänta och se om svaret blev rätt.

Nu ska vi igen planera får gayba... KRÖHM, tatuerings och piercingsstudio!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0