hårt motstånd?

Jag har en tung natt bakom, haha. Blev inte tillräckligt mycket sömn kan jag säga. Dessutom var malena skrämmande och hade oljud från sitt rum, och jag blev biten på axeln av en örkki (scary).

När skolan slutar tänker jag sova en stund, sedan mat och troligtvis gå på staden. Eller i staden? In i staden??? Nåja hursomhelst, så har Jenna bestämt sig för att få mig till ett cafe med all makt eftersom sveden passive ska dit och framträda.... höhö, ska se om jag får lagat mig dit. Om inte skulle jag dö och så skulle Jenna ta mig dit med skottskärran, haha. Skulle inte vara hårt motstånd i alla fall.


oj fy fan. För första gången jag har svårt
att sova efter en skräckfilm.
Och ja, det var en sådanhär jag blev biten
av igår....

Kommentarer
Postat av: höhö

bäst fö te att ty kmr! ::0

2009-11-04 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0