dömd till döden

Nejnejnej... Denna dag är dömd till döden! Vaknade kanske på fel fot, blev bara lite nattsömn och nu har jag ingen orka alls med skolan. Nåja, bara 3 timmar tills vi slutar för idag, så slipper man hem. Vet inte om jag hinner med någon vila idag vilket skulle behövas, men jag ska väl överleva. Jag måste ju lite som överleva?

Så blev jag för en liten stund sedan attackerad av en bok. Janni skulle kasta den över mig åt Jenna men såklart landade den rakt på mitt huvud!! Aj. Vår lärare tyckte det var en självklar kärleksbekännelse men själv är jag inte övertygad... Var det inte Janni som skulle bli hedersmedlem på en gaybar???!?!?! Jag tror en logiskare förklaring är att han försökte smälla in lite kunskap i mitt huvud.

Henrik här brevid mig tyckte jag skulle skriva att "ja här sitter jag brevid min bästa vän Henrik...." Haha :) Och nu bråkar han med mig!!! Grrr....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0