retail

Oj vad skönt det var med sovmorgon idag! Började klockan 9, och fast jag vaknade bara en timme senare än vanligt märks det nog.

Vi skulle idag välja om vi tar ekonomiförvaltning eller retail som inriktning till nästa år, det kom helt plötsligt eftersom jag inte hade bestämt mig då ännu! Funderade på de två möjligheterna under hela timmen, vilket resulterade i att jag väljde retail. Jag tror det är mer för mig, praktiskt, psykologi, marknadsföring. Ja det är sådant som intresserar. När jag lämnade upp lappen åt Stina, bokföringsläraren, sade hon "oj jag hade hoppats att du skulle ha valt ekonomiförvaltning!" Jag berättade att jag hade svårt att bestämma mig, så hon sade att om jag ändrar mig får jag mer än gärna byta... Det är ju bra att veta i alla fall!

Så det  blev alltså retail, efter ett långt funderande och svårt beslut, haha. Fast nog gör jag mer gärna det som jag vill, än det som är bättre.. Och dessutom, de som vet mig vet att jag inte är så lugn och sansad och allvarlig så jag skulle orka hålla på med räkningar i 4 timmar i streck.....


Om jag valt ekonomiförvaltning skulle jag troligtvis måste
ta många sånahär pauser. Minst var halvtimme. Eller var 15 minut.
Nej nu överdrev jag lite, var 5 minut kan vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0