neuropsykopat

Hästarna ridna. Ätit hälsosamt bröd. Frusit. Ja, det har hänt under de senaste timmarna.
 
Fick idag en nästan obehaglig känsla, jag har ingen aning om vad jag ska göra i mitt liv. Tycks som att alla andra har nu kommit på va de vill göra, men jag, vad ska jag göra? Emma har kommit fram till att hon vill bli neuropsykolog (eller neuropsykopat som jag sade), Lena fick för sig att bli bartender, Annalina har alltid velat bli skådespelare. Vad har jag velat bli? Hmm, låt mig tänka.. Inget?


Kanske lättast att gifta mig med
Johnny Depp. Då kan jag bli hans
privata kock och få betalt för att koka
dåliga soppor och för att jag inte vet om
det behövs mer salt eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0