massa bilder

Har tagit hem en massa bilder av annalina, ååh vad roligt! Och så lade jag märke till att på 95 % av de bilder jag fick skrattar, ler, eller har jag annars bara någon filurlig min på. Det kan ju inte betyda något annat än att jag har haft roligt! Och bästa vänner jag kan ha. Och på de 5 % jag inte skrattade på, syntes mitt ansikte inte. ;)

Ååå vad jag börjar sakna tillbaka till gamla tider! Ser på bilder av då annalina varit och rida, sista skoldagarna, solbad, prao, cyclone dansen, Kaustby slalomdag, Tahko, och mer och mer gamla bilder! :')


hjälp, en baby i fara!!
Nejdå. Det var bara jag som hade billigt humor en dag
vi kört till skolan i ösregnet och var i vilorymmet och hade
skoj medan andra hade samhällslära.. Muhahha!

Nu sova så att jag är utvilad för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0