hälsosammare

Jag har hunnit med mycket idag, känns det som. Skolan var helt ok, efteråt for vi till stan med malena. Köpte byxor som jag behövde, så var vi till biblioteket! Tänk er, jag, i biblioteket! Inte ofta man ser mig där kan man lugnt säga. Men i alla fall så fixade jag ett bibliotekskort åt mig och så lånade jag några böcker, så det blir mindre dator och böcker nu i stället!

Dessutom har jag nu startat ett hälsosammare liv. Idag vid skolmaten hade jag till och med halva tallriken med sallad, som annars brukar lämna helt bort eller bara bli en lite klick av. Bra början i alla fall. ;) Så på gymnastiken försökte Bolé verkligen ta livet av folk, ja ush vilket pin det var!

Nu ska jag se en film och sedan kanske möjligtvis börja läsa en av böckerna jag lånade....


Ååå vad jag blev sugen på broilersallad
nu mitt i hela hälsosamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0