gips?

Steg upp tidigt idag, var och hoppa med hästarna. Trött är jag nu också, ska ta en dusch och sedan vila mig lite tänkte jag..

I alla fall har jag nu en sjuk arm, slog till den på något underligt vis vid ett hopp, om man kan kalla det så, så nu är högra handen sjuk allt från lillfingret till halva armen. Ajaj. Tänkte att jag skulle överdriva lite och ha mamma att föra mig till sjukhuset och skaffa gips så jag skulle få fina namnteckningar på den. Fast sedan kom jag på att jag inte vill, eftersom jag inte kan äta vanligt då.

Nu ska jag till mommos och proppa i mig mat. Eller nej, det är hon som proppar i mig, på sätt och vis. Och så ska jag låna deras dusch.


..På tal om gips så kan jag ju inte duscha med en?!
Ush vad äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0