Dålig soppa

Kanske bra att jag inte gick på kock i alla fall. Jag vet inte skillnad på om något är salt, söt, sur, besk... Ja, oftast vet jag inte. Dessutom har jag nu kokat en soppa. En dålig soppa. Väldigt dålig soppa. Det är lite som att jag satt i för mycket kryddor, och nu kan jag inte ta bort dem, och vet inte hur jag ska göra för att få soppan att smaka bra igen. Ja, precis så känns det. Vad kan man göra att få soppan bra igen? Ta bort kryddor en efter en? Lättare sagt än gjort. Denna gång har kocken nog misslyckats.

Har ridit ullas (grannens) häst idag också, han hade kul :)


En stor soppa. En stor, komplicerad soppa. Och det är bara kocken som kan rätta till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0