festat och tagit lugnt

Tänkte ta och uppdatera lite här. Sommarlovet har ju varit igång en stund nu, lite varierande väder har det varit men nu ser det ut att bli en varm vecka! Det gillar vi förstås. Tävlingar har jag varit på, ganska mycket dessutom. Bra har det gått, flera placeringar har vi fått nappat åt oss. Vicky, den tredje hästen jag rider och tävlar är nu såld! Så en häst mindre har jag nu. Skönt det också, fast jag är faktiskt väldigt sjuk på en unghäst.........

Vi har festat och tagit det lugnt på helgarna, bland alla tävlingarna. Skootern har fått skjutsa mig från ställe till ställe, fotbollsmatcher har vi också spelat med ganska så bra resultat. Dessutom är ju fotboll roligt! Oj vad jag är glad att jag började med det igen. Datorn har jag faktiskt inte hunnit vara på så mycket, vilket jag är väldigt stolt över!! ProvinssiRock har väl hittills varit sommarens höjdpunkt, där vi fick lyssna på flera bra artister!


Nu ska ja försöka övertala mamma att vi nog ska åka till FM, även fast det är i Åland och även fast resan dit kostar en förmögenhet.......

Jag önskar er en bra sommar, tills vi hörs igen! Vem vet, mitt i allt blir jag inspirerad med att skriva aktivt igen?


Volbeat i provinssi! Syns ju precis det också...

Kommentarer
Postat av: N

vem ha vicky vaali såld till? å vart? ;o :/ (:

2009-06-25 @ 21:34:01
Postat av: Johanna

Hon vaalt såld ti vasa, veijt int så exakt åt vem å söis. Men hon far föst i augusti :)

2009-07-08 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0