Sofistikerad vecka

Dags för uppdatering! Inget speciellt har jag att komma med men... Nåja, jag har ridit mycket dressyr på senaste tiden?! Skrämmande, dessutom har jag hittat på att gå på dressyrtävlingar! Mamma tykte jag skulle mäta feber och ta en burana när jag sagt det, haha. Det kanske säger hur ofta jag föreslår sådant.

Har planerat att cykla till stan någon solig dag och ha en piknik där, hihi. Får se när det blir av. Så har vi varit väldigt sansade denna vecka, spelat guitar hero och andra sorters sällskapsspel. Vet nog inte om guitar hero hör till sällskapsspel men vi var ju 3 st som spelade så man kan ju räkna det till det ;)

Nu ska jag ta och äta något, sedan måste jag småningom gå och göra utrustningen färdig inför mårgondagens hopptävlingar i Korpilahti! Rida ska jag ju också. Ikväll bär det av till Jakobstad på Jeppisdaga... Blir i alla fall roligt att se folk man inte sett på länge! Här menar jag främst mina klasskamrater, men försås andra också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0