juli?

Jaja, nu först känns det som om sommaren är igång på riktigt. Första veckorna i juni försvann någonstans i ett huj, först när Juli månad började kändes det som påriktigt. Vi har inte gjort så mycket speciellt, men ändå hunnit med så mycket! Tyvärr har vi inte haft så bra väder den senaste tiden, så det är ju förstås ett minus. Malena har åkt i väg till London, och gissa om jag är avundsjuk?? Vi har gjort en tredje film med Annalina och M, var nog den mest sansade hittills, hah.

Tävlingarna har gått lite varierande, jag har vunnit, blivit diskvalificerad, och gjort medelbra resultat. Hoppas på en jämnare fortsättning....

Jag har bestämt mig vilken tatuering jag vill ha, och var. Det blir på vänstra handleden, vad det blir får änsålänge vara en överraskning. Tänkte göra den när jag fyller i november, lite som en födelsedagspresent åt mig själv, hehe.

Nu ska jag gå till stallet och fixa där, sedan tänker jag städa mitt rum. Hör och häpna - jag måste inte städa, men jag vill! Vad har hänt......??

Inkommande helg ska jag, Annalina, Emma och Lena? Till Vasa, ojojoj vad det ska bli roligt! Så börjar ju kokkola cup nästa vecka, wieee!


Första bilden; kokkolas kalajoki
Andra bilden: Vi har simmmat!
Tredje bilden: Vi försökte se vem som har brunare ben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0