Twilight

Aijaij, jag är tydligen lite oaktiv här i jakobstad, hehe. Skoldagen gick tungt, tur att jag slutar 11.30 imorgon! Efter skolan var vi inte så länge på internatet, vi skulle nämligen på bio. Det var inte mycket folk i salongen, filmen, twilight, var riktigt bra. Sådan som huvudpersonen var, en sådan kille vill jag också ha! Hehe, men detdär med vampyr vet jag inte i fall man kunde lämna bort....

Efter att vi ätit makaroner med chilisås och niklas hade ätit upp sina hälsomakaroner tittade vi på film igen. Resident evil, hette den? Lite typ skräckfilm, fast idag var jag faktiskt inte rädd. Hade lite roligt för mig själv, koncentrerade mig kanske inte upp till 98% så det blev mindre knyckningar för mig än för Malena. ;)

Nu börjar klockan vara ganska mycket igen, dags att gå och sova kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0