Tröstshopping

Sådär. Nu har jag kommit hem och ätit redan också. Eller egentligen har jag nog varit hemma en ganska bra stund..

Lia igen då, var ovanligt pigg då jag vaknade, kanske för att jag sov för lite.. Dagen gick i alla fall väl ganska fort, slapp sedan till stan också. Hade tänkt handla bikini och en topp, men tror ni det fanns? Nejdå. Så jag tröstade mig med att köpa ny maskara och en dyr hårspray istellet.. Hehe.

Mina vänner vet att jag inte tål sången katy perry - hot n' cold, så kan ni inte gissa vilken låt som kom ur radion i samma ögonblick jag kom till "arbetet"?? Jo, ingen annan än precis den. Arrrrgh, jag kunde ha sprungit med huvudet genom.. Genom... Genom.. Ähh! Genom vadsomhelst! Det som var konstigt var att jag inte hörde låten so what i alla fall.... Och tur var det.

Å man kan inte bli på något annat än dåligt humör om man umgås med min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0