lampan

Nåja! Nu är jag on the road igen. Skulle gå och rida med A, men somnade... Sist och slutligen då jag vaknade var klockan nästan 7, men det hjälps inte. Han var härlig idag. I ett skede sade jag högt åt honom att "nu skuter du seekert iveeg" och det var som att han skulle förstått för med det samma for han iväg i hård galopp! Haha, jag lät honom springa, eftersom jag själv satt och skrattade så våldsamt så det var tungt nog att försöka hålla mig kvar. Voj voj med honom :)

R var föresten också väldigt bra idag! Hoppade lite, han var riktigt fin. Väntar på att börja tävla, och slippa och hoppa ordentligt också...

Nu har jag då kommit in, "stal" en lampa som mamma köpt och lade den i mitt rum. Jag tyckte inte att lampan passade riktigt in där jag ville ha den så jag konstaterade att jag måste städa undan lite greijer... Så nu håller jag på att städa undan onödigt smink och annat skräp som samlats på bordet. Och så flyttar jag ställe för vissa saker. Skulle ha lust att möblera om nu också då jag sluppit igång. Men jag vet inte om jag vågar flytta på sängen, man vet aldrig vad man hittar för skrämmande överraskningar under den.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0