Kroppspråk

Huhhuh vilken kväll. Daniel har varit på en lektion av kroppspråk, så nu har vi diskuterat det hela kvällen kan man väl säga. Ganska intressant faktiskt! Sedan gjorde jag det misstaget att ta upp dörren till mitt rum, så Niklas, Daniel och Toni rusade in dit. Och Malena for på datorn. Nåja, lugnt än så länge, tills Niklas började gräva i mitt klädskåp. Yhyyy! Sedan hittade han mina underkläder som han ville med makt få fram så att alla andra skulle se. Till sist attackerade alla från alla håll så han fick tag på något, och visade stolt upp dem i luften. Ähh, vilken jävel! Som tur var i alla fall inte Dennis här då, han skulle ha varit omöjlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0