London?

Jag är en liten filurlig typ. Kom jag fram till. Och vill ni veta mer om mig? Jag har (H)järnbrist. Så jag skulle behöva medicinering. Jag skäms att erkänna men jag visste inte att Paris är i England. Nej F*n. Nu for det visst fel? Jag har alltid haft problem med att veta var Paris och London är. Men London är i England, right?! Så undrade Annalina hur många eiffeltorn det finns. Så svarade jag förståss ett. Det är ju sant!? Men så skojade hon att det fanns fyra, och jag trodde på det..

Nu skulle jag vilja till södern. Nästa år denna tid, eller nej, nästa år en månad efter nu kanske vi är i södern.


..Så kan vi sitta och dricka drinkar i en fin solnedgång
och hoppa undan en skorpion som blir galen.

..Och sedan kan vi se att vår drömprins kommer gående
på stranden och så hoppar vi alla i hans famn så han
faller omkull,  och när vi stiger upp märker vi att det
var Lady GaGa utan peruk....


Har Lady GaGa peruk???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0