Las Vegas in Finland

Wohoo, nu slipper jag och uppdatera lite.

Tågresan igår gick bra, Petra och Senci, hundvalpen, kom emot mig. Åh, han är så liten och gullig, bild lägger jag in då jag kommer hem..

Idag har jag varit och shoppat hela dagen, man blir ju helt galen då det finns så mycket. Jag tappade nog bort mig emellanåt också, men tillbaka till hennes lägenhet hittade jag nog. Hon bor förresten mitt i centrum, så man kan inte ha närmare till stan än vad hon har. Så finns här väldigt mycket folk, helatiden, jag förstår inte! Och förresten så är allt här så väldigt stort, i alla fall med jämnförelse till tex. Kokkola..... Värsta Las Vegas in Finland.

Nu bara jag får vilat mig lite, lite till, så ska jag ta en till runda i stan. Eller i butikerna. J.C är ennu obesökt, så den ska jag söka reda på tillförst.. Sedan blir det väl att försöka hitta i de olika köpcentrarna igen, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0