Härligt

Nu har jag ridit färdigt för idag. Det var riktigt skönt att vara med Ressu, han var pigg och bra, snön föll ner och marken var vit och slät = härligt! Den saken som var fel var att det blev mörkt och dessutom såg man ingenting då snön kom i ögonen då vi susade fram. ;) Sådär annars så var hans galopp bra idag hela tiden! Allu var också riktigt duktig, fast han såg lite spöken emellanåt, men ingenting farligt, han var mest gullig...

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Ifall vi inte gör något med flickorna ska jag väl ta och ligga i bubbelbadet en stund med lite musik och något att läsa, en film skulle inte heller sitta fel. Eller så tittar jag på desperate housewives som jag på senaste tiden blivit beroende av.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0