ED

Haha, vilken rolig dag det har varit, egentligen. Vi har varit busiga, javisst, men roligt har det varit!

Efter förmiddagens lektioner stack jag, Jenna, Janika, Jennifer och Diana till stan. Först stannade vi och åt i en kinarestaurang med ris och broilerrätts buffé, Sigon hette stället, helt ok. Så fortsatte vi till biblioteket där vi använde wc:n, så for jag och Jenna till seppälä och handla nagellack. Sedan till halpa-halli, Code på samma gång också. Efter det började jag återvända till internatet, men tänkte gå in via skolan då det ändå var på hemvägen. Det var modevisning på gång så jag lämnade och se på den. Efter det slapp jag allt till internatet, och så hittade jag en pant på vägen. Jag lyfte upp den och bar den till vårt rum. Det var den hela berättelsen om hur ED-flaskan hamnade på vårt köksbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0