duktig

Känner mig hur duktig som helst! (eller nåja, när känner jag mig inte duktig? ;)) Har fått gjort massor idag, och för en liten stund sedan lagade jag ris och broiler som mat åt oss, mmmums! När jag flyttar hemifrån kommer jag att laga ris och broiler varenda dag. Precis varenda dag!! Fast någon gång kan jag förstås koka makaroner. Potatismos. Fiskpinnar. Franskar. Nejnejnej nu spårade saken ur. Ris och broiler varenda dag säger jag!

Till efterrätt idag fixade jag dessutom jultårtor så nu ligger några sådana i min mage också. Vad ska jag näst proppa i mig? Glass? Låter inte så illa det heller hehe. Som tur ska jag ikväll till manege för att rida bort alla kalorier jag fått i mig idag.................


kära mango-melon <3 måste vänta tills nästa sommar
för att äta en sådan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0