bästa känslorna

Man brukar ju säga att en av de bästa känslorna är kärlek, men medan jag satt och åt funderade jag och kom fram till att en av de bästa känslorna är då man efter en låååååång tävlingsdag äntligen får något ordentligt att äta! Ofta blir det så att vi startar tidigt på morgonen då jag äter ett bröd, nästa gång jag stoppar något i mig brukar igen vara sent på kvällen då man är hemma eller på vägen hem. Den maten man då får skulle man kunna dö för!! Haha.

Efter 4½ timmes "arbete" idag fick jag nu några minuter att sätta mig ner. Hjälper inte så mycket eftersom jag nu ändå ska ut tillbaka, efteråt ska det städas och så måste jag se vad klockan är om jag skulle hinna ha en liten vilopaus?


en av våra långa tävligsresor! Såhär tungt kan det
vara..... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0