skolstart!!

Jag hade en bra idé ang. bloggen, men idag, just nu, vet jag inte om det känns som en bra idé längre. Får se om jag återkommer till det.

ÅÅ kära skolan. Nu sitter jag här igen, på min dator. Skolan har ju nu då startat, började klockan 9, satt i auditoriet, tittade en aning snett på de lite mindre, (ja, jag är snäll) och nu får vi undervisning om hur vi ska skydda oss mot svininfluensan. Jag har ju visserligen haft det redan (anser jag), så jag oroar mig inte alls.

Jag och malena bor ilag igen, fick bra rum och utsikt. Hehe, nu kan vi inte missa någon som kommer eller går till internatet. Roligt att träffa alla kamrater igen, man har så mycket att säga men på sätt och vis är det i alla fall svårt att få sagt något, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0