cp

Oj vilken dag. Egentligen helt bra men med dåliga saker i i alla fall. Fotbollsmatchen gick bra, vann 4-0! Jag hade några bra fight med motståndarna så nu ser jag ut som att jag skulle fått stryk. (Okej jag överdrev kanske lite), men iaf. Min högerhands pekfinger är helt död, vet inte riktigt vad som hände men helt svullen och oanvändbar är den. (Slog kanske någon för hårt), så har jag sjukt lår, kommer troligen att bli ett fint blåmärke efter att någon sparkade mig. Så fick jag också en rolig smäll på foten. Och så är min nedre rygg lite cp, men det går väl över. Fast jag känner mig ganska sjuk. (inte bara i huvudet) ochochoch.. Ja.

Blev ganska många parenteser i inlägget. (Tycker jag), hehe.


Exakt såhär tråkigt kan det bli i
Jakobstad. Då kan gardinerna
få ha lika roligt som vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0