sommar sommar?

Vad härligt, solen lyser, varmt är det och på bra humör är jag! För tillfället alltså. Känns ju riktigt som att våren och sommaren är på sin väg nu. Har gjort en massa skojiga saker idag, och det var så mycket jag hade tänkt berätta men nu just rusar mina tankar i väg åt ett helt annat håll. Till stan borde jag gå och köpa något att äta för kvällen, och så ska jag till solarium. Malena har kundbetjäning hela dagen så jag får ju underhålla mig själv.. Dessutom är det bowling ikväll!

Jag sov förfärligt dåligt förra natten, vaknade flera gånger och rullade och vred mig, täcket var också hur som helst. Går inte att förklara vad jag drömde om, men kan säga att det var frågan om poker, pojkar och internat. Fy.


Sommar, sommar,
komsi, komsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0