pant-johanna

Har sovit riktigt bra inatt, fast lite längre sömn skulle man nog ha kunnat få.. Minns inte riktigt vad jag drömde, men när telefonens väckarklocka ringde på morgonen trodde jag att telefonen ringde i drömmen, jag väntade på ett samtal nämligen. Nu har vi textbehandling hela morgonen, får lära oss hur man skriver kuvert och sådant. Tror jag. Så har vi gymnastik idag 2 sista lektionerna, blä.

Jennifer och Diana hade lämnat en överraskning åt mig i min väska. En pant, med ett meddelande in i; Var så god Pant-Johanna, H. Jennifer och Diana. Hihih, så snällt. Det var ju nästan som att de frivilligt gav pengar åt mig!

Så har ju Jenna också ritat en fin bild av pant-johanna, men den bilden har jag ju inte på skolans dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0