min kära lilla häst

Oj blogg min blogg! Dig har jag diskriminerat idag...

Har hunnit göra mycket känns det som! Ridit, hästarna har blivit vaccinerade och pollen V raspad. Så har jag tvättat min scooter så den skiner som solen. Så har jag också ridit utan sadel och träns eller annan utrustning, aah min häst<3 Hos Lenas var vi ikväll också, det var väl inget nytt?

Nu ska jag packa och göra färdigt, vi ska nämligen på martaföreningens vårutfärd till Haparanda imorgon! Oroa er inte. Jag hör inte till martaföreningen (ennu). Annalina och Emma ska också med, så jag behöver som tur inte sitta och sticka med gammelfolk. Så dålig som jag är på att sticka vill de inte säkert ha med mig heller om de skulle ha ett inträdesprov med stickning..



Min kära häst, min kära lilla "ponny",
du e den jag gillar meeeeeest

Kommentarer
Postat av: noora

nåååå, va gulliiit :'')

2009-04-22 @ 11:00:41
URL: http://nouraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0