klätterställningsresan

Har varit ute och härja i en klätterställning idag, kul! Fick ju riktigt åka i rutchbana, hehhe. Så har vi ätit massvis med glass runt bordet. Nu väntar jag bara på sommaren, att få ha på sig fina sommarkläder och.... Ja, allt känns så lätt på sommaren.

Lägger in någon bild från klätterställningsresan, eftersom malena fotograferade mig då jag försökte vara smidig och rymmas in i en liten hytt. Hur har de menat att större barn ska kunna rymmas in i "hytten" på klätterställningen?? Jag fick ju förminska mig med många storlekar för att slippa under tak, de hade ju liksom lagat pinnar i vägen så att man absolut inte ska slippa dit in. Phöh. Men ja, bild kommer senare, efter att malena gett dem åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0