jogga

Men oj vad jag känner mig duktig och fresh! Efter skolan hade jag tänkt ta en tupplur men det blev andra tankar. Fick mitt i allt för mig att gå ut och springa, så tuumasta toimeen - jag gick ut på en liten tur. Såklart orkade jag inte vara väldigt länge eftersom min kondition nu är lite vad den är, men sprang gjorde jag i alla fall, och nu har man en bra feeling. Jeij! Fast det är inte alls roligt att vara ute och springa här i staden. Det kommer ju en massa bilar och folk om helatiden som stirrar på en då man flåsar som en ko. Okej, i och för sig så flåsade jag inte som en ko (vet inte ens hur en ko flåsar) men ja, ni förstår pointen. Men nu är jag nyduschad och doftar gott av jordgubbstvål.

Nu ska jag lite göra mig i ordning och småningom gå och äta.


Tänk vad roligt det skulle vara att jogga på en
strand? Eller i södern! Bikini och shorts på sig,
efteråt kunde man springa rakt i vattnet och
svalka av sig.......

Ja, jag vill till södern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0