Guitar Hero!

Igår kväll kom malena och annalina till oss, eftersom jag var ensam hemma. Satt väl nu mest och åt och spelade guitar hero! Det var riktigt, riktigt roligt! Sedan spelade jag och annalina läääänge, länge! Ögorna började ju bara snurra i huvudet, och eftersom jag spelade gitarr vrider man ju ena handen så den blev lite sjuk... Men roligt var det, vi bara skrattade och hade s.k. billigt humor. Huhhuh. Som råga på allt har jag nu inatt drömt om guitar hero! Vi skulle spela på en konsär, och så såg jag framför mig hur det ser ut i tv rutan då man spelar, då det liksom rullar fram. OJojojojojjoj. Kanske inte så mycket guitar hero för mig idag?

Nu borde jag stiga upp och äta något, sedan gå till stallet. Så borde jag kanske sova en stund på dagen också så att jag orkar ikväll.

Annars så tycker jag inte om påsktroll. Dörrklockan ringer och så måste jag (!) stiga upp i min fina t-tröja och "boxers" för att ge dem godis. Va? Man får en teckning? Men... Haloo? Vem bryr sig om en teckning om man får äta upp allt godis själv?? (Tror Zorro också hade detta själviska tankesätt eftersom han skällde åt alla...)


Hade aldrig anat att spelet kan vara
så beroendeframkallande. Nu förstår
jag nördiga barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0