fitness, 1 april

Haha, vilken rolig dag! Fast i och för sig är det ju ganska onödigt att skoja med folk, det är ju inte roligt i längden. Fast jag hade förstås roligt med folk ;) Dagen började ju bra med att jag försåv mig. Eller egentligen gjorde jag det inte, jag hade bara lagt väckarklockan och ringa kl 8:58 av någon orsak. Och klockan 9 började skolan. Hahha. Nåja, sedan var vi till fitness och stärkte våra muskler. Väl i skolan lurade jag alla med allt. Hahha. Jag är ju bäst. Alla trodde ju på allt. ;) Så hade utlänningarna från vår skola någon underlig dag så de var nere vid cafeét och sjöng och dansade. Jag skulle ju bara härma dem så jag hade en egen dansshow uppe utanför klassrummen. Hehhe, kan ju bara tänka mig hur det såg ut...


En väldigt dålig bild av dans
och klapp i skolan. Min dans
skulle klart ha behövt mer
apploder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0