väldigt aktivt!

Ja, jag måste bara säga att början till denna bloggkarriär har startat väldigt lovande. Redan tredje inlägget idag! Men. Det är ju som precis med alla andra nya saker - först väldigt roligt och använs ofta, senare glöms bort. Jag hoppas att denna blogg inte glöms bort, men det kommer den väl att göra i alla fall i något skede.
Nu har mitt hår fått en ny färg i sig. Jess säger jag bara! Och tack till den som fick det att se ut som det gör går till...... Vem annars än den smartaste av blondiner - annalina! Vi satt och nördade oss en stund hos mig, men sedan bestämde vi för att aktivera oss. Efter en tråkig och välkänd väg till annalinas gårdsplan fann vi oss i deras bilgarage. Och vad gjorde vi där? Ja, vi spelade pingis. Och man vet väl hur det är med vårt spelande.. Bollen flyger hit och dit, rör inte i bordet heller mellan varven. Så bara skrattade vi och betedde oss som två sinnessjuka psykopater också. Men det är väl så vi ofta brukar bete oss. Slutligen bestämde vi oss att ta en ordentlig match med riktiga regler. Det tog inte länge förrän jag hade vunnit med fantastiska 10-0! Wiee! Vi gick in och tröstäta av en god tacopaj. Förloraren fick ta en liten bit extra så att hon i något skede av livet skulle kunna komma över den förfärliga förlusten. Gamla bilder tittade vi också på. Ush, fy å blä kan man bara säga! Är det verkligen jag på alla de 10 000 tals bilderna? Tänk att en människa har kunnat se ut så. Och skvirögon perioden minns jag också. Haha. Fråga inte vad det är för det försöker jag glömma! Nu tror jag nog att det är dags att gå och lägga sig. Något att äta vill jag nog kanske ha ännu. Sällan jag är hungrig.

godnatt!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0