måndag morgon

Godmorgon. Blev tydligen inget inlägg igår. Orsaken till det var brådska. Först steg jag upp ca. 5.30 och gick ut i det kalla och regniga höstvädret för att göra i ordning den finaste fina hästen min inför tävlingen. Vi åkte iväg till Uleåborg med Allu och Ressu i nya transporten. Väl framme hoppade jag 110cm klassen med Allu. Det gick superfint, han var så duktig! Vi for 0-0 och hade en ganska snabb tid. Med Ressu hoppade jag också densamma klassen, han var riktigt jämn och fin, nästan för jämn och bra. Det var väl därför vi fick ett stopp på en ganska stor racing hinder, en oxer. Allu vann den klassen! Ja oj vad jag blev glad! I 120cm klassen hoppade jag bara med Ressu, han var mycket piggare då. Den klassen var en tidshoppningsklass, så det gällde att vara snabb och felfri. Det klarade vi bra! Hästen var superduktig och det blev inga större missar under banans lopp. Det slutade med att vi placerade oss som 6. Underbara hästar!

Inatt har jag sovit bra, jag vaknade till och med på morgonen av att jag inte var trött längre. Det händer inte varenda dag! Hah. Nu har vi engelska i skolan, slutar efter 5 minuter. Eller rättare sagt nu. Sedan har vi modersmål. Jeeeee.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0