sovmorgon

Dataprovet vi hade igår gick väl helt ok. Godkänt blev det åtminstone. Vi cyklade till Prisma för att panta flaskor, varför allt dit vet jag inte, men det var ovanligt roligt att cykla. På hemvägen stannade vi också vid Halpa-Halli för att köpa 12st mandariner, haha. På kvällen fick jag en sköööön handmassage av min lilla vän malena som har fått mera kraft i sina fingrar. Annars var det en ganska tråkig dag. Som de flesta andra dagarna.

IT har vi nu igen, intressant? Nej. Nej, nej, nej. Hade sovmorgon idag eftersom läraren skulle bort, så började först 9. Nu har jag en timme IT och sedan en håltimme. Efter maten är dagen ett rent helvete. Om jag minns rätt. Bokföring åtminstone i 2 timmar. Plää. Ikväll ska vi väl titta på en skräckfilm. Om vi vågar eftersom några åker hem redan ikväll.. Men nu ska jag ta och surfa vidare! Eller spela bubbles.. Gubbens prat orkar man i alla fall inte lyssna på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0