söndagar

Varför är man alltid trött på söndagar? Och allt ska vara så tungt? Sej det.
Igår fick jag köra med traktor. Wau. Det var en liten traktor, som knappt for framåt, men en traktor ändå. Det var ganska så roligt. Och i korsningen då vi skulle vända om backade jag- körde framåt, svängde osv. tills vi hade vänt om. Skickligt va?! När jag kom hem fick jag köra upp bilen från stallet. Tänk er, jag råkade in i bilstallet utan att skada något!
Inatt drömde jag om att vi var i en leksaksaffär. Malena tog de leksaker jag ville ha. Hahha. Och den drömmen var inte heller bra, lite mardrömslik var den.
Nu har jag ätit mig mätt av makaroner och ska ta och hitta på något annat att göra. Men strax efter att jag har vilat mig på maten. Haah...

moips

Kommentarer
Postat av: malena

haha :'DD hä sku vaa rolit x)

2008-10-19 @ 15:50:29
URL: http://maleiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0