slapp dag

En riktigt ok dag idag. Först försov jag mig, steg upp ca. 9.20... Så inte så tungt i skolan. Dessutom for jag "hem" före de två sista timmarna eftersom jag mådde dåligt.. Annalina och Emma var på förmeddagen på skolinnebandy hit till Jakobstad, så de lämnade hit till hela dagen sedan efteråt också. Vi har nu inte gjort speciellt mycket, men in till stan var vi ett varv. Nu har vi mest suttit och nördat oss framför tv:n.. Jag äger ju totalt på spelet vi har igång varje dag! Haha! Bara Niklas måste jag vinna. Annars kan jag inte sova gott. Malena tyckte att jag inte skulle skriva om henne. Eller sade hon att jag skulle skriva om henne? Jag hörde inte riktigt. Men ett ord kan man väl säga om henne. Hon vann mig på spelet ett fåtal gånger! - Katastrof. Nåja, nog är jag ändå bättre en hon. ;) Toni tyckte jag också nämnde något om att han vill vara med i min blogg?! Så.. Om honom kan jag väl säga att... Ja.. Toni ville vara med så nu vet ni ju det. Hahhh. Men nu tror jag att jag skall gå och nörda mig ännu lite mera.. Vad ska man hitta på imorgon då? Kvällens största fråga....!

Hjalle och Heavy - tuttar överallt - ja nog kan jag vara arg på den sången!

heijj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0