skräck?

Idag. Hmm.. Var gående till halpa-halli. Det var inte så nödvändigt eftersom jag inte skulle ha något, men lite motion fick vi ju. Ja, jag har ju motionerat mycket idag! Bilen kom och hämtade mig lite efter klockan två, vi skulle till Nykarleby för att rida/hoppa lite med Allu och Ressu. Roligt var det, och bra gick det! Sedan har vi nu ikväll tittat på mirrors, de andra tyckte den var hemskare än den förra skräckfilmen vi såg, men jag var så upptagen av att äta och skala mandariner så jag tyckte inte den var speciellt hemsk. Men lite äcklig var den väl nog. Men jag skrek inte en enda gång, och knykte till bara en gång. *stolt* Men nu vågar jag knappt se mig i spegeln mera. Haha. :) Nu tror jag det börjar bli min tid att gå och sova. Alldeles strax...

Kanye west - stronger

natinati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0