skönt

En bra dag. En väldigt bra dag faktiskt. Enda minuset är att vi har 2 sista timmarna världens ödigaste ämne, enligt mig. Men det överlevde jag. Och nu har heljen börjat för min del! Skönt! Sjuk hals har jag. Noora sade att symptomen passar in på körtelfeber.. Så vi ska nu se hur det blir, om jag måste gå till doktorn. Och så fick jag reda på idag att jag får vara borta från skolan hela december, eftersom vi har LIA. Jees! Och dessutom så har vi LIA ennu en vecka efter jullovet. Kan inte bli så mycket bättre. Nu måste jag bara försöka ta reda på vart jag ska..
Nu ska jag ta och skriva en rapport som ska vara inskickad senast kl 16 idag. Sedan ska jag väl dammsuga. Packat har jag nästan färdigt så egentligen är det bara att vänta tills Noora och Malena kommer från skolan så vi slipper hem!

Jeff Buckley - Hallelujah


Heijheij, trevli helj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0