Regnigt.

ush då. Kom att tänka på julprylar som de redan i full gång försöker sälja i butikerna. Julprylar i oktober?! Det verkar inte klokt. Och dethär vädret gör mig vansinnigt. Regn? Regn?? Vem har kommit på en sådan onödig sak? Nåja, man får leva med det. Och vad har tagit åt mig? Mittiallt fick jag för mig att jag ville ha julstjärnor, så vad gjorde jag? Ja, skaffade redskap till julstjärnor och nu ska jag alldeles strax gå och göra dem färdiga. Phah, lite dumt känns det nog, det är ju oktober.
Ressu red jag idag på hevostila helmis ridplan. Jag lade upp ett litet hinder också och hoppade det ett fåtal gånger. Jag tyckte det var ganska lustigt eftersom där var en mamma med sina två barn, och mamman kallade mig för tant. Lite lustigt var det nog, jag som inte ens är byxmyndig ännu, har blivit till tant! Nåja, hennes pojke var i alla fall gullig. Han undrade om jag brukar tävla i hoppning, och när hans mamma sedan ledde honom på en lugn häst var han väldigt iver med att trava, galoppera och hoppa. Han stakkaren fick dock bara trava några steg. När jag var färdig och började ställa mig hemåt började det regna, hårdare.. Jag fick bråttom att slippa och köra iväg, så jag inte skulle hinna bli genomvåt förrän jag hinner hem. Typiskt som det var så gick min skooter ovanligt saktat! Det kändes som en evighet förrän jag slapp hem, och våt var jag också. Blää. Nu har jag suttit en bra stund på datorn, och jag tror det är dags för mig att göra något nyttigare.

hejp!
/ .johanna

Kommentarer
Postat av: nikki

tant johanna ;D

2008-10-16 @ 16:30:37
Postat av: phöört

Regnigt...

2008-10-16 @ 17:45:19
URL: http://www.loffe.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0