lördagen

Goddag ska man väl säga. Hjärnan står stilla nu. jkglfdoeösdmf. Vad ska man hitta på idag då? Ja, det är egentligen en ganska dum fråga eftersom jag faktiskt har mycket att göra. Nu har jag redan haft "skitkul" då jag mockade Allus box. Sedan for jag och red. Så nu är jag klar med det redan. Nu ska jag alldeles strax gå och rida Ressu också. Sedan måste jag väl putsa utrustningen eftersom vi ska och tävla imorgon. Ensam hemma är jag också så ja får lov att sköta om hästarnas matning själv på eftermiddagen då de får sin andra mat för dagen. Och dessutom kan jag inte göra riktigt något ikväll eftersom jag ska stiga upp senast halv 6 i morgon mårn. Som tur flyttar sig åtminstone klockorna en timme bakåt, så man får sova en timme längre. Så söndrade jag en tallrik idag. Aijdå. Ger det otur? Hoppas inte. Annars blir inget bra... Nu ska jag ta mig något att äta så jag inte svälter bort! Haha :D

caramell - om du var min

heidå!


Allu min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0