hemska drömmar

Jag har sovit läänge idag. Och drömt mycket. Bla. att jag var gravid! Ush, det var ingen trevlig dröm. Annalina berättade att det fanns piller man kunde äta så att barnet skulle dö i magen, och att Ninni hade ätit sådana en gång. Haha. Och senare cyklade annalina undan mig i en okänd stad, så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, och när hon sedan slutligen kom tillbaka varifrån vi startat var jag arg på henne. Så var jag med mommo och moffa i en skobutik också. Ingen av drömmarna var speciellt roliga..
Vad sker ikväll, undrar vi med A och M på msn? Alltid en lika svår fråga. Ähh, nu står det stilla i huvudet. Det var något jag hade tänkt säga men förståss har jag glömt bort det nu. Typiskt. Ja! Men nu minns jag ju. Vår kylskåpsdörr håller på att falla lös. Mamma anser att det är mitt fel eftersom jag brukar hänga i dörren.. Oijdå.

adjö.
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0